Identyfikacja wizualna Toruń

Logo   |   Materiały reklamowe   |   Księga znaku

Identyfikacja wizualna - projekty

Projektowanie stron internetowych

Identyfikacja wizualna

Projektowanie logo i materiały reklamowe dla firm

Identyfikacja wizualna dla firm

Spójny wizerunek firmy możliwy jest do osiągnięcia dzięki zastosowaniu powtarzających się elementów składowych identyfikacji wizualnej. Ich wielkość, kolor i otoczenie, w którym występują mają znaczenie. Standaryzacja, którą można osiągnąć za pomocą wytycznych znajdujących się w księdze identyfikacji wizualnej i księdze znaku pozwala na osiągnięcie spójności wizerunkowej. Z kolei jednolity wizerunek pozwoli na łatwiejsze zrozumienie przez odbiorców aspektów wizualnego przekazu, które cechują daną firmę.

Składowe identyfikacji wizualnej

Punktem wyjścia identyfikacji wizualnej jest logo, które towarzyszy firmie praktycznie na wszystkich materiałach reklamowych. Samo logo firmy może dużo o niej powiedzieć przy wykorzystaniu odpowiedniego kroju czcionki, kolorystyki i wielkości jego poszczególnych elementów. Sposób użycia logo opisywany jest w księdze znaku, która opisuje m.in. jego budowę, kolorystykę, wersje i sposób wykorzystania. Pozostałymi składowymi mogą być dowolne materiały, które będą na stałe wykorzystane w firmie (np. druki firmowe, materiały reklamowe, spójna odzież itd.).

Zalety identyfikacji wizualnej

Firmy, które potrafią w sposób właściwy skorzystać z odpowiednio zaprojektowanej identyfikacji wizualnej oszczędzają czas i pieniądze ze względu na brak konieczności tworzenia niektórych elementów od podstaw przy kolejnych projektach. Wypracowany schemat wizerunkowy i powtarzalność w przekazie wizualnym pozwalają odbiorcom na zapamiętanie spójności, która występuje na różnych materiałach firmowych.

Identyfikacja wizualna - portfolio

Agencja Interaktywna

Projektowanie sklepów i stron internetowych, logo i identyfikacja wizualna

Zamów bezpłatną wycenę